Web design - cum va poate imbunatati vanzarile

Toti proprietarii de afaceri doresc sa imbunatateasca vanzarile. Fiecare conversie sau actiunea dorita pe care doriti sa o intreprinda vizitatorii site-ului dvs. va aduce cu un pas mai aproape de mai multe vanzari. Site-ul dvs. poate aduce clienti potentiali online, dar aveti nevoie de o crestere constanta a veniturilor pentru a va sustine afacerea. Vestea buna este ca este nevoie doar de modificari simple ale web design -ului dvs. pentru a va imbunatati ratele de conversie si pentru a creste vanzarile.

Un studiu larg cunoscut al Forrester a aratat ca, in medie, fiecare dolar investit in experienta utilizatorului (UX) aduce un profit uluitor de 100 USD. Optimizarea ratei de conversie (CRO) este o abordare tactica pentru imbunatatirea elementelor site-ului, cum ar fi UX, pentru a genera profituri mai mari.

In acest blog, acoperim cele mai bune practici de optimizare a ratei de conversie pentru web design, care sunt mult mai simple decat credeti!

Studiile arata ca 96% dintre vizitatorii site-ului nu sunt pregatiti sa cumpere. Aceasta inseamna ca site-ul dvs. trebuie sa va conduca publicul mai aproape de vanzare prin continutul sau si UX. Este nevoie de un web design exceptional si de navigare lina pentru a mentine vizitatorii site-ului dvs. implicati.

Folosind tehnici CRO dovedite, supraalimentati rezultatele pe care site-ul dvs. le ofera. Pentru o palnie de vanzari cu cele mai bune performante, toate punctele de conversie de pe paginile site-ului trebuie sa fie sustinute de strategii globale de marketing digital si optimizare pentru motoarele de cautare (SEO). Acestea sunt indispensabile pentru a creste gradul de descoperire a site-ului dvs. si pentru a va adapta mesajul la publicul dvs. tinta. Aveti nevoie de un site web profesional, optimizat pentru cautare si conversii, pentru a deveni un activ digital cu mare conversie pentru afacerea dvs.

Sfaturi SEO pentru a imbunatati conversiile site-urilor web

web-design

Pandemia de COVID-19 a determinat si mai mult oamenii sa se bazeze pe platformele online pentru nevoile lor. Intr-un sondaj recent realizat de GeekWire, 42% dintre respondenti cumpara alimente online cel putin o data pe saptamana – aproape dublu fata de constatarile din 2018. Din cauza acestei schimbari obligatorii in comportamentul consumatorilor la nivel mondial, exista o populatie in crestere care cauta produse si servicii online.

Se asteapta ca aceasta schimbare de mentalitate va continua chiar si dupa pandemia de COVID-19 – confirmand faptul ca afacerea dvs. trebuie sa iasa in evidenta online.

Google inregistreaza in medie 40.000 de cautari in fiecare secunda. Fara o strategie SEO robusta, site-ul tau nu va fi vizibil online. Acest lucru mareste decalajul dintre dvs. si potentialii dvs. clienti si creste vanzarile.

Tot ce trebuie sa stiti pentru a imbunatati conversiile site-ului:

• Curatati structura site-ului si arhitectura informatiilor pentru a evita ca utilizatorii sa paraseasca site-ul dvs
• Web design prietenos si receptiv pentru dispozitive mobile pentru a se pozitiona pe motoarele de cautare
• Utilizabilitate exceptionala pentru a mentine utilizatorii pe site-ul dvs
• Web design de site usor de citit pentru a ajuta utilizatorii sa va inteleaga mesajul
• Imagini optimizate pentru o relevanta sporita si descarcari rapide
• Web design general optimizat pentru cea mai rapida viteza posibila a site-ului
• Web design axat pe conversie pentru a ghida vizitatorul site-ului dvs. catre actiunea dorita
• Aceste tehnici SEO sporesc posibilitatea de a descoperi site-ul dvs. si aduc mai multi utilizatori pe site-ul dvs.

Ce este optimizarea ratei de conversie?

Avand o baza SEO buna, va sprijina eforturile, aducand traficul organic pe site de care aveti nevoie pentru a creste conversiile. Daca site-ul dvs. are mult trafic, dar putine conversii, trebuie sa faceti modificari in web design pentru a imbunatati rata de conversie.

Conversiile sunt actiunile pe care doriti sa le faca utilizatorii site-ului dvs., iar aceasta nu inseamna intotdeauna o achizitie. De exemplu, conversiile site-urilor web pentru companiile business to business (B2B) ar fi actiunea de a programa o intalnire cu un reprezentant de vanzari. Rata de conversie este procentul de vizitatori ai site-ului care convertesc. Aceasta este valoarea cruciala, deoarece va spune cat de eficient este site-ul dvs. web in a aduce clienti potentiali calificati in afacerea dvs. Cand creati o strategie concentrata pentru a imbunatati ratele de conversie, faceti un pas mare in cresterea vanzarilor.

CRO este preocupat de reducerea frecarii in toate elementele site-ului dvs. si de a se asigura ca strategia dvs. digitala adauga valoare publicului tinta. Poate fi aplicat strategiei dvs. de anunturi platite, dar pentru web design, se concentreaza pe transformarea vizitatorilor site-ului in clienti. Proiectarea web pentru optimizarea ratei de conversie inseamna crearea unui site web centrat pe vanzari si conversii, care sa arate bine si sa conduca eficient clientii potentiali calificati catre o conversie pe site.

Cum iti imbunatateste vânzările un web design axat pe conversie

Conceptele pe care trebuie sa le intelegeti mai intai sunt interfata cu utilizatorul (UI) si UX. S-ar putea sa sune de la sine inteles, dar fara o intelegere completa a acestuia, pierdeti o multime de potential de venituri, deoarece designul site-ului dvs. nu va avea aceste elemente critice de web design de conversie. Mai simplu, UI implica aspectul si functia site-ului dvs., in timp ce UX este calatoria generala a vizitatorilor site-ului dvs.

Atunci cand optimizati UI si UX-ul site-ului dvs. prin design inovator si navigare intuitiva, cresteti dorinta de a se implica vizitatorilor site-ului dvs. – crescand sansele de conversie a site-ului.

Asigurati-va ca site-ul dvs. atinge toate notele pentru aceste doua elemente critice ale site-ului:

1. Design
Prima impresie este totul si site-ul tau are 50 de milisecunde pentru a face unul bun. In acest timp, utilizatorii tai isi formeaza o opinie despre site-ul tau exclusiv pe baza atractiei vizuale. O pagina de pornire proiectata prost va va afecta rata de respingere, cunoscuta sub numele de procentul de vizitatori ai site-ului care ies dupa ce vad o singura pagina. Un web design profesional are puterea de a va convinge publicul sa ramana pe pagina. Un studiu din 2004 a aratat ca 94% dintre oameni nu aveau incredere intr-un site web daca acesta a fost construit cu elemente de design slabe. Dupa ce a facut o prima impresie excelenta, web design -ul dvs. trebuie sa lase o impresie de durata pentru a castiga increderea publicului si a-l incuraja sa se implice in continuare cu marca dvs.

Asigurati-va ca web design -ul dvs. are:

✔ Design unic si atragator
✔ Imagini si videoclipuri de inalta calitate
✔ Branding consistent

Evitati:
✘O pagina de pornire prea complexa
✘ Blocuri de text greu de citit
✘ Utilizarea slaba a culorilor

2. Navigare
Teoria locurilor de munca de facut explica faptul ca clientii tai potentiali au o nevoie sau un „loc de munca” pentru care au nevoie de ajutor pentru a-l indeplini. Aveti nevoie de o intelegere perfecta a sarcinii lor de facut pentru a va comercializa marca ca solutie eficienta. O modalitate prin care site-ul dvs. web contribuie la acest lucru este printr-o bara de navigare clara. Pe un site desktop, bara de navigare este de obicei partea de sus a site-ului dvs. web, care ii ajuta pe utilizatori sa acceseze rapid informatiile de care au nevoie prin link-uri catre alte sectiuni ale site-ului dvs.

Publicul tau vine pe site-ul tau cu multe intrebari in cap. Bara dvs. de navigare trebuie sa ofere raspunsurile la intrebarile lor cele mai presante referitoare la ceea ce vindeti, ce valoare oferiti si cat ii va costa. Toate acestea va ajuta vizitatorii sa va acceseze produsele si serviciile mai usor.

Pentru o buna navigare pe site:

✔ Ancoreaza-ti vizitatorii printr-un meniu principal
✔ Ofera legaturi interne fara intreruperi
✔ Includeti un subsol pentru sectiuni suplimentare

Evita:

✘ Terminologie tehnice
✘ A avea prea multi pasi
✘ Incarcare lenta a paginii

8 Cele mai bune practici de optimizare a ratei de conversie pentru web design

Designul profesional si navigarea sunt esentiale pentru a asigura un web design axat pe conversie. Trebuie sa aplicati cele mai bune practici in optimizarea ratei de conversie (CRO) web design ului dvs. pentru a transforma vizitatorii site-ului in clienti platitori.

Obtineti mai multe vanzari din traficul site-ului dvs. cu aceste bune practici CRO castigatoare

1. Aveti un indemn la actiune (CTA) clar
Butonul dvs. CTA serveste drept pas clar si usor de actionat catre o conversie. Designul acestui buton ar trebui sa fie atragator si plasat strategic pentru a-i face pe vizitatori sa faca clic pe urmatorul pas in decizia lor de cumparare.

2. Includeti formulare simple de contact
In conformitate cu CTA, exista intotdeauna nevoia de a colecta informatii pentru a va contacta clientii potentiali. Este firesc ca oricine sa fie dezactivat de campurile de informatii plictisitoare, asa ca cel mai bine este sa pastrati formularele scurte pentru ca vizitatorii site-ului dvs. sa le trimita rapid.

3. Prioritizeaza-ti pagina de pornire
Vizitatorii site-ului petrec 5,94 secunde pe imaginea principala a site-ului dvs. si mai mult de jumatate din timpul lor de vizualizare a paginii este petrecut deasupra paginii. Trebuie sa aveti o pagina de pornire extraordinara care sa cuprinda propunerea dvs. de valoare pentru a-i mentine implicati.

4. Monitorizati sensibilitatea la mobil
Traficul mobil reprezinta 16% din tot traficul web si 57% dintre utilizatori nu vor recomanda o afacere cu un site mobil prost conceput. Monitorizarea capacitatii de raspuns mobil va va asigura ca veti captura publicul tinta pe dispozitivele mobile.

5. Mentineti viteze rapide de incarcare a paginii
Patruzeci si sapte la suta dintre utilizatori se asteapta la un timp de incarcare de maximum doua secunde inainte de a parasi pagina. Aveti nevoie de un serviciu de gazduire web rapid si de incredere pentru a va stabili afacerea ca lider in industrie si pentru a consolida increderea vizitatorilor site-ului dvs. in marca dumneavoastra.

6. Folositi spatiu alb
Nu va ganditi la spatiul alb ca la zone fara design – in schimb, ganditi-va la el ca la o parte esentiala a web design -ului dvs. care incurajeaza vizitatorii site-ului dvs. sa continue sa navigheze. Acesta serveste ca o camera de respiratie vizuala pentru vizitele dvs. pe site pentru a evita coplesirea acestora.

7. Prezentati simboluri de incredere
Simbolurile de incredere sunt elemente vizuale care indica credibilitatea si credibilitatea pe site-ul dvs. Acestea includ insigne de securitate, marturii ale clientilor, parteneriate cu marci si premii care ofera dovezi sociale si incredere consumatorului.

8. Testare A/B continua
Am impartasit unele dintre cele mai bune puncte de conversie in web design, dar executia sa specifica va varia pentru fiecare site web. Cel mai important pas in optimizarea pentru conversii este testarea A/B a fiecarui element de design pentru a determina versiunea care ofera cele mai bune rezultate.

Creati o strategie de web design centrata pe vanzari

Dupa ce ati abordat modificarile esentiale ale unui web design pentru a imbunatati rata de conversie, puteti utiliza tehnici de optimizare a ratei de conversie de web design pentru strategia dvs. digitala globala pentru a imbunatati eficacitatea CRO.

Iata pasii pe care ii puteti urma pentru a va concentra web design -ul dvs. pe livrarea vanzarilor

1. Renovati-va canalul de vanzari
Reevaluarea calatoriei clientilor va fi de mare beneficiu pentru afacerea dvs. Aratati vizitatorilor site-ului dvs. o cale clara catre actiunea dorita si eliminati toate frictiunile din procesele care duc la vanzare. Aceasta include un CTA clar si consistent pe fiecare pagina.

2. Creati continut relevant
Odata ce stii cum sa-ti imbunatatesti canalul de vanzari, poti crea elemente vizuale si continut care sa sustina calatoria clientului. De exemplu, ofertele atractive, cum ar fi reducerile, usureaza deciziile de cumparare si maresc numarul de trimiteri de formulare.

3. Reproiecteaza-ti site-ul web
Scopul final al site-ului dvs. este de a deveni un activ puternic de vanzari care faciliteaza conversiile online. Aveti nevoie de un web design 100% personalizat, care sa ofere design si navigare optime si adaptate pentru cea mai buna experienta de utilizator pentru vizitatorii site-ului dvs.

4. Efectuati audituri CRO regulate
Cu toate initiativele de web design CRO puse in aplicare, aveti nevoie de o echipa CRO dedicata pentru a va imbunatati continuu conversiile site-ului. Auditurile CRO regulate ajuta la identificarea zonelor de imbunatatire si va mentin afacerea in fata concurentei.

Agentia de web design BRO Media are expertiza in optimizarea ratei de conversie pentru a va spori performanta vanzarilor. Va reproiectam site-ul pentru a deveni un activ digital cu conversie ridicata. In calitate de agentie cu servicii complete, cu peste 10 ani de experienta in marketing digital si web design, adoptam o abordare holistica pentru a va stimula dezvoltarea afacerii.

Cu tehnicile noastre CRO dovedite, afacerea dvs. optimizeaza performanta site-ului dvs. din prima zi. Contactati-ne astazi pentru a afla cum va puteti imbunatati vanzarile prin web design profesional.