Pentru acest articol, am facut un research pentru a vedea care este structura site-urilor de succes si ce elemente comune au site-urile care sunt performante in mediul online. In urma analizei acestor site-uri, am ajuns la concluzia ca in procesul de creare site web, ele au in comun urmatoarele aspecte:
Cel mai important lucru este ca in momentul in care un potential client intra pe site-ul tau, sa isi dea seama din prima imagine si prima fraza, cu ce te ocupi. Titlul este unul din cele mai importante elemente de SEO on page si multa lume greseste punand in titlu numele companiei, un citat sau o fraza irelevanta. Titlul trebuie format din cuvintele cheie, care trebuie sa fie formate din serviciile oferite.
Ex.: Daca ai un Barber Shop in Pitesti, atunci titlul paginii trebuie sa fie „Frizerie Pitesti” sau „Barber Shop Pitesti”. In titlu, nu folosesti un citat sau numele salonului.
E important sa ai pe site butoane de CTA care ies in evidenta, pentru a fi clar pentru potentialul client, ce trebuie sa faca. In functie de domeniul de activitate, aceste butoane pot fi butoane de sunat pe numarul de telefon sau cerere de oferta prin email.
Realizarea site-ului web nu trebuie sa contina elemente grafice fara sens, care nu fac decat sa distraga utilizatorul. Asigura-te ca ai doar imagini si informatii relevante pentru acea pagina, iar detaliile neimportante pot fi puse pe alte pagini. De asemenea spatiul intre elemente trebuie sa aerisit, pe toate tipurile de dispozitive si rezolutii.
Se spune ca o poza face cat 1000 de cuvinte. Asta inseamna ca daca poza nu este de calitate, sunt 1000 de cuvinte care nu lauda business-ul tau. Tinand cont ca imaginile sunt primele care sar in evidenta, e greu sa mai schimbi parerea cuiva daca acele imagini nu sunt de calitate. Investeste in poze profesionale, deoarece costul lor se amortizeaza foarte repede. De asemenea incearca sa folosesti poze din locatia ta si nu folosii doar niste poze calitative luate de pe internet.
Ex.: Ai un service auto si pe site ai poze cu un super atelier, gasite pe Google, dar clientul cand ajunge la tine vede de fapt ca garajul tau nu e atat de dotat precum pare pe pagina de prezentare a afacerii tale. Clientul o sa se simta indus in eroare si acest lucru poate duce la o recenzie urata, de care nu mai poti scapa.
Lumea este obisnuita sa se uite dupa pagina de contact in partea de sus a site-ului, pe partea dreapta. Incearca sa ai acolo un link care duce la pagina de contact sau un buton de sunat sau de dat mail. Daca site-ul tau are mult continut, incearca sa ai butoane de contact si pe pagina printre paragrafe.
Toate informatiile foarte importante precum serviciile, preturile si datele de contact trebuiesc evidentiate. Detaliile care decriu un anumit produs sau serviciu nu trebuie sa iasa in evidenta. De asemenea structura site-ului trebuie impartita pe subtitluri si paragrafe, pentru a permite utilizatorilor sa se duca la informatia de care au nevoie fara a trebuii sa citeasca toate informatiile de pe site.
INFORMATIILE IMPORTANTE TREBUIESC PUSE IN PARTEA DE SUS A SITE-ULUI.
Incearca sa structurezi continutul site-ului astfel incat vizitatorii sa nu trebuiasca sa dea multe click-uri pentru a ajunge la informatia dorita. Toate informatiile importante trebuiesc sa fie pe prima pagina sau sa fie doar la un click distanta de prima pagina. Utilizatorii nu apreciaza cand trebuie ca caute informatii ca printr-un labirint, asa ca inchid pagina si se duc la concurenta.
Monitorizeaza cu Google Analytics comportamentul utilizatorilor tai si incearca sa imbunatatesti continuu site-ul tau. Trebuie sa fi atent cum interactioneaza utilizatorii pentru a intelege ce informatii cauta si ce butoane sunt cele mai eficiente.
Toate site-urile care sunt performante in mediul online, au un design minimalist si doar informatii utile pe prima pagina. De asemenea toate sunt foarte usor de folosit de catre oricine si functioneaza corect pe toate dispozitivele si toate rezolutiile.
Nu exista o strategie care functioneaza 100% pentru toate site-urile, de aceea trebuie monitorizat cum interactioneaza vizitatorii tai cu site-ul tau si modificat continutul in functie de nevoile lor.
Date Companie:
BRO Media Online SRL
CUI: 45586725
J08/337/2022
Cap. Soc. 200 RON